Dienstag, April 25, 2006

ورود دختران به استودیوم ها وززشی آزاد شد

ورود دختران به استودیوم ها وززشی آزاد شد.

دیدید اگر بیاستیم اینها عقب نشینی می کنند!

دیدید!

اگر هر کسی از هر طیفی نگه که اینها مگه چند نفرند و اینکه مسئله ما نیست، همینطوری میشه!. دیدید که این آقای جعفری فیلم ساخت و آنرا به دنیا نشان داد و این آقایان مجبور به عقب نشینی شدن.

این سایت ها را به خوانید!

مخالفین حجاب

اینها یا دیوانه اند و یا نمی فهمند. که میگن بد حجاب، شل حجاب. نه اینها این خانمهای محترم این دختران جوان مخالف حجاب هستند. همین به همین سادگی. درست مثل دخترانی که می خواهند به استودیو ورزشی بروند و یک بازی را تماشا کنند. همین قدر ساده است.

اینجا را نگاه کنید. این دختر جوان محشر است، از همین نازنین های ایران است و بلاخره هم فرار کرد. این هم مخالف حجاب بود؟ فقط می خواست بخواند حتی با روپوش و روسری و حتی برای خانم ها. جلو اینرا همگرفتند. پس اینها چه مشکلی دارند؟ اگر دختری برای زنها آواز بخواند اینکه دیگه ضد اسلام نیست! هست؟

خب اینکه نمیشه همه مخالفین حجاب بیاناز ایران بیرون. من هم چون تاب این حجاب و بگیر و ببند را نداشتم آمدم اینجا.

بازتابدر مورد پرونده هسته ای ایران گفتگویی با محسن رضایی دارد. او تلویحن اعلام می کند که ایران چهار پرونده دارد." اگر هر یک از موارد را عقب نشینی کنیم یعنی تسلیم شدن جمهوری اسلامی، تسلیم شدن در این پرونده نه تنها بحران و چالش علیه جمهوری اسلامیرا پایان نمی دهد بلکه غرب، عقب نشینی را به منزله نقطه ضعف کشور تلقی کرده و فشارهای خود را تشدید خواهد کرد، تروریسم، نقض حقوق بشر، ودمکراسی " او می گوید در میان موضوعات، اتفاقا" پرونه هسته ای بهترین موضوع برای ایستادگی است.

درست می گه همه اینها به هم ربط داره این نقص حقوق بشر نیست که اینطوری جلو زنان های مخالف حجاب را به جرم بد حجابی میگیرند.

حالا همه اشان شدن تکنسین رفع بد حجابی و هر کسی می گوید باید این طور برخورد کرد و چه ها! نمی فهمند که بعد از 27 سال کار فرهنگی این ترفند ها بی فایده است. این خانم ها نمی خواهند اسیر باشد. همین.

کاش می توانستم از نزدیک به دختران و زنان تبریک بگم که توانستند جمهوری اسلامی را به عقب بکشند و می توانند به استودیوم بروند. کاش می توانستم از آقای جعفری بار دیگر قدردانی کنم. کاش می توانستم از همه هیات ژوری که به این کارگردان متعهد جایزه دادن تشکر کنم.

کاش می توانستم صورت تک تک مخالفین حجاب که به بد حجاب معرفی هستن را ببوسم و بگویم من به همین خاطر ترک وطن کردم.




3 Comments:

At Dienstag, April 25, 2006 11:04:00 PM, Blogger monahita said...

سلام اینجا را هم بخوان!
http://www.shabakeh.de/archives/individual/000873.html#more

. بلیطت هم در راهه

 
At Mittwoch, April 26, 2006 3:20:00 AM, Anonymous Anonym said...

از آقای «جعفری» آقای «جعفر پناهی» منظورتون هست؟

 
At Mittwoch, April 26, 2006 3:21:00 AM, Anonymous Anonym said...

در ضمن ظاهراً چندين اما و اگر در کار وارد شده از جمله متأهل بودن زنان واردشونده به ورزشگاه و تازه علمای قم هم فتوا داده‌اند مجاز نيست. يه کم برای اعلام پيروزی و تبريک گفتن زود نبود؟

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home